середу, 14 січня 2015 р.

Альбом для Насті

Привіт!

Перш за все вітаю усіх з уже наступившим новим роком та із Різдвяними святами ! Бажаю щоб новий рік приніс мир в нашу державу!!! 

А ще сьогодні прийшла показати новий альбом, який я зробила в подарунок для своєї племінниці. Їй виповнилося 12, і мені хотілося зробити такий вже недитячий але ніжний альбом, легкий та мрійливий. 

Папір Терези Коллінз - просто супер! Мені з ним завжди легко працювати.



далі багато фото...



 Обкладинка склалася по скетчу Донецького скрапклубу (я його віддзеркалила )


Розмір альбому 20х20, 6 розворотів, саморобні фішки, машинна строчка, вееесь обтягнутий тканиною







1 розворот











2 розворот
на лівій сторінці 3 простих тежики для запису або фото






 3 розворот




кишенька з кальки








 4 розворот
мій улюблений







5 розворот






6 розворот






 Для цієї сторінки використала  скетч




Дякую, що завітали!
До зустрічі!

6 коментарів :

  1. Ой, как же мне нравятся эти слоники!!! Очень стильный, локоничный альбом!!!! Спасибо, что творите с Донецким СК.

    ВідповістиВидалити
  2. О,какой красивый и яркий великан! Ммм.
    Очень восхитила обложка и переплет,Елена!Просто чудо!
    Если можно,напиши Мк по ней или ссылочку,пожалуйста на МК))
    Правда,суперская!!!
    Представляю реакцию племянница!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Лена!
      Переплет делаю по Виноградовой, а вот тканью обтягивать как то сама придумала. В следующий раз когда буду делать альбом, постараюсь пофотать!
      Приятно, что нравится!!!

      Видалити
  3. Я влюблена в этот альбом. Он невероятный. Спасибо от Донецкого скрапклуба:)

    ВідповістиВидалити

-->